Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Junior IT Service Desk Specialist (z j. angielskim)

Firma:
Synthrone
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy


Synthrone jest unikalną platformą wspierającą obecność marek w kanale E-commerce na największych globalnych platformach takich jak: Amazon, Media Markt, Alibaba, Lazada. Nasze rozwiązanie jest zbudowane z wykorzystaniem najnowszych technologii dostępnych na rynku m.in. artificial intelligence, Amazon big data ecosystem, microservices. Codziennie opracowujemy nowe rozwiązania i tworzymy system, który wykorzystują globalne koncerny z listy Fortune 500.

Synthrone jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Synthrone, w skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja digital/e-Commerce, Spacecamp x - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim.


Przed Tobą

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• kontakt i wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników systemu (udzielanie dostępów, szkolenie nowych użytkowników z funkcjonalności narzędzia, odbieranie informacji o pojawiających się zgłoszeniach serwisowych i incydentach), 
• rejestrowanie, kategoryzowanie, nadawanie priorytetów dla wszystkich zgłoszeń, 
• efektywną współpracę z zespołem developerów w celu jak najszybszego usunięcia usterki.


Wymagania

Jeśli:

• chciałbyś/-abyś zdobyć doświadczenie w rozwijającej się firmie IT,  
• płynnie porozumiewasz się w języku angielskim, w mowie i piśmie (warunek konieczny!), 
• potrafisz odnaleźć się w środowisku hardware i software, 
• jesteś zorientowany/-a na efektywną i jakościową obsługę klienta,  
• do zadań podchodzisz odpowiedzialnie i z zaangażowaniem, 
• lubisz pracować w grupie i jesteś komunikatywny/-a

- to super : )


A jeśli dodatkowo:

• oprócz języka angielskiego znasz język francuski lub niemiecki, 
• zdobyłeś/-aś doświadczenie w obsłudze narzędzi ITSM (np. Jira Service Desk, Remedy, HP SM itp.), 
• i lubisz być na bieżąco z ITIL

- to jeszcze lepiej!


Oferujemy

• pełną wyzwań pracę w zespole odpowiedzialnym za stworzenie i rozwój autorskiego narzędzia, które na skalę globalną automatyzuje współpracę między producentami produktów a platformami sprzedażowymi (Content Automation), 
• pracę z zespołem ekspertów doświadczonych w dziedzinie programowania,  
• atrakcyjne wynagrodzenie,  
• przyjazną atmosferę w pracy, pozwalającą na rozwinięcie skrzydeł. 


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*

*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!