Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Graphic Designer

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Spacecamp, w skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce. http://spacecampx.com   


Przed Tobą 


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za tworzenie projektów graficznych KV, kampanii reklamowych i projektowanie stron internetowych dla lokalnych, regionalnych i globalnych klientów Spacecamp. 


Wymagania

Jeśli: 


masz przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej i czujesz się swobodnie w przestrzeni digitalowego designu,

biegle obsługujesz programy z pakietu Adobe (plusem będzie znajomość́ Sketcha, Zeplina),

masz doświadczenie we współpracy z działami UX, kreacji i technologii,

podchodzisz proaktywnie do każdego zadania, poszukując niestandardowych, kreatywnych rozwiązań,

znasz język angielski w stopniu potrzebnym do pracy w międzynarodowym środowisku,

lubisz pracować w zespole, jesteś otwarty/-a na ludzi - lubisz dzielić się wiedzą i inspirować,

chcesz pracować przy ekscytujących projektach, w dynamicznej, ambitnej agencji digitalowej, 


- to super !: )


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny* 


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie, o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!