Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Digital Strategic Planner

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy globalną agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w Internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

Dowiedz się więcej o Spacecamp: http://spacecampx.com  


Kogo szukamy?

Digital Strategy Plannera z doświadczeniem digitalowym w planowaniu i strategicznym nadzorze nad kampaniami reklamowymi i aktywacjami konsumenckimi. Na tym stanowisku weźmiesz odpowiedzialność za obsługę strategiczną jednego z naszych kluczowych Klientów. Szukamy kogoś kto stanie się strategicznym omnibusem. Będzie doskonale znał i rozumiał swojego klienta i rzeczywistość, w której działa. Dzięki czemu będzie mógł tworzyć zarówno wizjonerskie, długofalowe elementy strategii marki, jak i skuteczne i doskonale działające plany taktyczne. Staniesz się integralną i bardzo ważną częścią doświadczonego zespołu specjalistów, z różnych dziedzin, pracujących bardzo blisko ze sobą i wzajemnie uzupełniających swoje kompetencje.


Czego oczekujemy?

min. 3-letniego doświadczenia w pracy w agencji interaktywnej lub aktywacyjnej (preferowane doświadczenie w strategii),


płynnego poruszania się w projektowaniu ekosystemów digital, z wykorzystaniem stron www, kanałów społecznościowych i CRM,


doskonałego zrozumienia zagadnień taktycznych, umiejętności projektowania aktywacji, w których konsumenci chętnie biorą udział, a marki osiągają konkretne i wymierne korzyści,


 umiejętności pracy na liczbach - potrafisz analizować wyniki działań, wyciągać na ich podstawie wnioski i rekomendować zoptymalizowane działania,


 doskonałych umiejętności interpersonalnych i prezentacyjnych,


biegłej znajomości języka angielskiego (na poziomie minimum B2/C1), 



a ponad to: 

 digital jest Twoją pasją i ciągle chcesz się rozwijać w tej materii,


jesteś świetnie zorganizowany/-a i uważny/-a,


cechuje Cię dbałość o szczegóły,


lubisz pracować w zespole. : )


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV. 


Dziękujemy i do zobaczenia!