Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Digital Strategic Planner

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy globalną agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w Internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

Dowiedz się więcej o Spacecamp: http://spacecampx.com  


Kogo szukamy?

Digital Strategy Planner - regulara, z doświadczeniem digitalowym w planowaniu i strategicznym nadzorze nad kampaniami reklamowymi i aktywacjami konsumenckimi. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za obsługę strategiczną jednego z naszych kluczowych Klientów (tak, będziesz miał/-a tylko jednego klienta). Szukamy kogoś kto stanie się strategicznym omnibusem. Będzie doskonale znał i rozumiał swojego klienta i rzeczywistość, w której działa. Dzięki czemu będzie mógł tworzył zarówno wizjonerskie, długofalowe elementy strategii marki jak i skuteczne i doskonale działające plany taktyczne. Staniesz się integralną i bardzo ważną częścią doświadczonego zespołu specjalistów z różnych dziedzin pracujących bardzo blisko ze sobą i wzajemnie uzupełniających swoje kompetencje.


Czego oczekujemy?

min. 3-letniego doświadczenia w pracy w agencji interaktywnej lub aktywacyjnej (preferowane doświadczenie w strategii),


płynnego poruszania się w projektowaniu ekosystemów digital z wykorzystaniem stron www, kanałów społecznościowych i CRM,


doskonale rozumiesz zagadnienia taktyczne, umiesz projektować aktywacje, w których konsumenci chętnie biorą udział, a marki osiągają konkretne i wymierne korzyści,


pracujesz na liczbach, potrafisz analizować wyniki działań, wyciągać na ich podstawie wnioski i rekomendować zoptymalizowane działania,


 posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i prezentacyjne,


biegle posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1), 



a ponad to: 

 digital jest Twoją pasją i ciągle chcesz się rozwijać w tej materii,


jesteś świetnie zorganizowany/-a i uważny/-a,


cechuje Cię dbałość o szczegóły,


lubisz pracować w zespole.


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny* 


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!