Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Digital Account Manager

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Spacecamp, w skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.

Dowiedz się więcej o Spacecamp: http://spacecampx.com    


Przed Tobą

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: zarządzanie projektami digitalowymi dla regionalnych i globalnych klientów (serwisy WWW, aplikacje WWW i mobile, aktywacje i kampanie), tworzenie harmonogramu projektu i nadzorowanie realizacji kolejnych etapów prac w ramach zaplanowanego budżetu, dbanie o przepływ informacji między działami kreacji, designu, strategii i technologii, tworzenie raportów projektowych, współpracę z zewnętrznymi dostawcami, kontakt z zespołem klienta lub współpracującą agencją.


Wymagania 

Jeśli: 


• pasjonujesz się światem digitalowych zagadnień (nie tylko tym, jak coś wygląda, ale przede wszystkim, jak działa),
• od min. 2 lat zdobywasz doświadczenie w dziale Client Service lub Project Management w agencji reklamowej, pracując przy projektach digitalowych,
• na co dzień posługujesz się narzędziami do zarządzania projektami i analityki, np. Basecamp, Asana, Jira, Google Analytics...
• płynnie mówisz i piszesz w języku angielskim (obowiązkowo!) i jesteś gotowy/-a do pracy w międzynarodowym środowisku,
• lubisz pracę zespołową, jesteś komunikatywny/-a i otwarty/-a na ludzi,
• a najbardziej na świecie cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele

- to super!


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny* 


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!