Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Copywriter

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w Internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Spacecamp w skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce, Life on Mars - agencja through the line budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim, a także Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.

Dowiedz się więcej o Spacecamp: http://spacecampx.com         


Kogo szukamy?

Szukamy copywritera z agencyjnym doświadczeniem, mogącego pochwalić się portfolio zrealizowanych projektów.


Na tym stanowisku będziesz odpowiadać zarówno za prace koncepcyjne (także przy przetargach) jak i egzekucyjne w ramach różnego rodzaju projektów digitalowych, np.:

kampanie reklamowe online, komunikacja mailingowa – także w modelu toolkitowym (globalny master + lokalizacje na poszczególne rynki),

aktywacje konsumenckie (konkursy, akcje promocyjne itp.),

strony brandowe, microsites, landing pages,

działania w social media: platformy komunikacji, aktywacje i mikroaktywacje, także z wykorzystaniem influencerów, content (także video),

inne standardowe i niestandardowe działania w digitalu.


Czego oczekujemy?

masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej/ interaktywnej,

potrafisz czytać briefy, masz dobre pomysły, rozumiesz nie tylko zagadnienia komunikacyjne, ale też taktyczne,

umiesz przygotować i przeprowadzić prezentację dla klienta,

potrafisz zrozumieć i adresować feedback,

pasjonuje Cię digital, w tym social media i jesteś na bieżąco z nowymi trendami, platformami i funkcjami jakie pojawiają się w tym obszarze,

masz dobry warsztat i doświadczenie potrzebne przy pracy egzekucyjnej: potrafisz doskonale pisać po polsku, swobodnie poruszasz się w różnych rejestrach języka i rozumiesz komunikację marek dla których pracujesz, 

masz odrobinę dystansu do siebie, cechuje cię ciekawość świata i otwartość, potrafisz komunikować się z ludźmi i pracować w zespole,

lubisz swoją pracę i nie możesz się doczekać nowych wyzwań,

swobodnie posługujesz się językiem angielskim.


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i wysłać swoje CV i list motywacyjny.*

*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy nam kilka szczerych słów o Tobie i o tym, czego szukasz oraz co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.




Dziękujemy i do zobaczenia!