Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Junior Content Strategist

Firma:
Pathfinder 23
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest budowanie pozycji marek w przestrzeni E-commerce. Koncentrujemy się na tworzeniu najwyższej jakości doświadczenia z marką, które jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Staramy się łączyć sztukę z nauką. Wykorzystujemy potencjał kreatywny i technologiczny, aby projektować i wdrażać najbardziej efektywne scenariusze ścieżek zakupowych. Nasz Zespół posiada unikatowe doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów E-commerce w regionach EMEA, NA i LATAM. Mieliśmy okazję współpracować z ponad pięćdziesięcioma topowymi markami i ponad trzystoma E-retailerami w skali globalnej. Naszym Klientom oferujemy jedyną w swoim rodzaju syntezę kompetencji E-commerce, opartą o ponad 15 lat doświadczenia.

PF23 jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz PF23, w skład grupy wchodzą: Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.


Przed Tobą


Osoba na tym stanowisku będzie rozwijała się w obszarze strategicznej analizy i optymalizacji platform E-commerce. Będzie współodpowiedzialna za tworzenie rekomendacji dotyczących rozwoju i ulepszania obecności Klientów agencji w sklepach internetowych, nie tylko bazując na najnowszych trendach rynku E-commerce, ale i współtworząc je.


Wymagania

Jeśli:

• Twoją cechą numer jeden jest ciekawość – interesujesz się i dociekasz, a Twoje odkrycia wcielone w życie przynoszą realne pozytywne efekty,
• posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy w E-commerce / w agencji E-commerce lub w agencji interaktywnej (w tym Social Media) w dziale Strategii,
• płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (obowiązkowo!),
• pasjonuje Cię świat E-commerce i chcesz rozwijać się właśnie w tej dziedzinie,
• umiesz i lubisz analizować dane ze sklepów internetowych (pewnie poruszasz się po MS Excel oraz innych programach analitycznych), kręci Cię wyciąganie trafnych wniosków i wiesz, że świetnie Ci to wychodzi,
• nie czujesz strachu na myśl o przygotowaniu prezentacji dla Klienta – po pierwsze jesteś ambitny i odważny, po drugie – MS Power Point nie ma przed Tobą tajemnic,
• dobrze znane Ci są poniższe zagadnienia:
-  najważniejsze funkcjonalności w sklepach internetowych,
-  sposoby funkcjonowania sklepów internetowych (Path 2 Purchase),
-  Content Marketing,
-  Consumer Journey - kluczowe etapy i mechanika procesu zakupowego,
-  specyficzne formy kontentu E-commerce: karty produktowe, kontent edukacyjny - landing page itd.,
• jesteś samodzielny, świetnie zorganizowany i uważny,
• cechuje Cię dbałość o szczegóły,
• potrafisz budować partnerską relację, nie tylko z Klientami, ale i ze współpracownikami,
• w pracy cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele,
• lubisz działać w teamie, a duch zespołu jest dla Ciebie równie ważny, co meritum pracy,

- to super! :)

Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*

*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!