Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Account Executive (E-Commerce)

Firma:
Patrhfinder 23
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest budowanie pozycji marek w przestrzeni E-commerce. Koncentrujemy się na tworzeniu najwyższej jakości doświadczenia z marką, które jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Staramy się łączyć sztukę z nauką. Wykorzystujemy potencjał kreatywny i technologiczny, aby projektować i wdrażać najbardziej efektywne scenariusze ścieżek zakupowych. Nasz Zespół posiada unikatowe doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów E-commerce w regionach EMEA, NA i LATAM. Mieliśmy okazję współpracować z ponad pięćdziesięcioma topowymi markami i ponad trzystoma E-retailerami w skali globalnej. Naszym Klientom oferujemy jedyną w swoim rodzaju syntezę kompetencji E-commerce, opartą o ponad 15 lat doświadczenia.

PF23 jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz PF23, w skład grupy wchodzą: Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.


Przed Tobą 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów, których celem jest budowanie marek w obszarze E-commerce. Kluczowe elementy projektów to planowanie i realizacja kampanii E-commerce, współpraca z E-sklepami, tworzenie, wdrażanie i analiza efektywności narzędzi wpierających E-commerce. Projekty będą realizowane dla klientów globalnych, na jednym lub kilku wybranych rynkach.


Wymagania 


Jeśli:

• posiadasz około roczne doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych w agencji reklamowej lub interaktywnej (np. kampanie bannerowe, aktywacje w social media),
• językiem angielskim posługujesz się na poziomie minimum B2 (obowiązkowo – codzienny kontakt z międzynarodowym Klientem),
• czujesz się mocny/-a w koordynowaniu, organizowaniu, tworzeniu harmonogramów i działaniu zgodnie z nimi,
• interesujesz się światem nowych mediów i chcesz rozwijać się w kierunku E-commerce,
• lubisz współpracować z działami Designu, Strategii i Produkcji,
• odpowiedzialność Cię motywuje, a nie przeraża,
• jesteś świetnie zorganizowany/-a, chaos w Twoich rękach układa się w logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy,
• cechuje Cię dbałość o szczegóły, uważność i staranność,
• potrafisz budować partnerską relację, nie tylko z klientami,
• w pracy najbardziej cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele 

- to super! :)


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*

*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!