Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Digital Strategy Planner

Firma:
Life on Mars
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Life on Mars jest agencją „through-the-line”, skupiającą specjalistów w dziedzinie komunikacji z wieloletnim doświadczeniem, zdobywanym zarówno w Polsce, jak i na świecie. Agencja buduje komunikację marek w ekosystemie digitalowym oraz poza nim. Jej kluczowe obszary specjalizacji to innowacje, storytelling i inteligentna kreacja. Life on Mars zajmuje się też budowaniem efektywnych modeli biznesowych, dostosowanych do indywidualnych wzorców operacyjnych swoich Klientów.

Life on Mars jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Life on Mars, w skład grupy wchodzą: Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Pathfinder 23 – agencja, budująca pozycję marek w przestrzeni E-commerce oraz Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.


Przed Tobą 


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie strategii kampanii digital i social media dla lokalnych i międzynarodowych Klientów Agencji, w gronie przyjaznych, otwartych i zdolnych Kolegów.


Wymagania 


Jeśli:

• od minimum 2 lat zajmujesz się przygotowywaniem strategii kampanii digitalowych w agencji reklamowej, interaktywnej lub domu mediowym, 
• jesteś żywo zainteresowana/-y strategią komunikacji oraz światem nowych mediów, na bieżąco śledzisz dostępne narzędzia i nowatorskie realizacje, 
• przygotowałaś/-eś niejedną rekomendację działań w social media – świetnie znasz ograniczenia i możliwości tego obszaru,  
• potrafisz zarekomendować ekosystem kampanii, dobierając optymalne narzędzia, kanały i formaty do idei i celów kampanii, 
• umiejętnie analizujesz, wyciągasz wnioski i łączysz je z potrzebami Klienta; potrafisz i lubisz prezentować swoją pracę, 
• lubisz inspirować i dzielić się wiedzą; czujesz synergię wynikającą ze współpracy, przede wszystkim z działem Kreacji, 
• planujesz i koordynujesz swoje projekty z wielką dokładnością i starannością,
• płynnie posługujesz się językiem angielskim (obowiązkowo!),
• potrafisz nawiązywać relacje, oparte na partnerstwie, zaufaniu i wiedzy, 
• a w pracy najbardziej cenisz otwartą komunikację, wsparcie i jasno sprecyzowane cele

- to super :)


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i prześlesz swoje CV oraz list motywacyjny (wystarczy kilka szczerych słów o sobie, o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy).

Dziękujemy i jesteśmy w kontakcie!