Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Staż w dziale Payroll

Firma:
BNG
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy:


Brand New Galaxy Spółka z o.o. (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz BNG, w skład grupy wchodzą m.in.: Pathfinder 23 – agencja o profilu E-commerce, Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce, Man on the Moon – agencja HR specjalizująca się w obszarze marketingu i reklamy.

Przed Tobą:


  • Przygotowanie, kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Pomoc przy prawidłowej archiwizacji dokumentacji pracowniczej, w tym m.in.: akt osobowych
  • Aktualizacja informacji oraz danych w systemie eNova
  • Koordynacja obiegu dokumentacji w dziale
  • Koordynacja procesu zawierania umów kadrowych m.in. kontakt z kandydatami, umawianie spotkań, przekazywanie umów do podpisu
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby działu
  • Praca pod nadzorem członków działu kadr i płac, współpraca z innymi działami (HR Business Partnerów, rekrutacji, administracji ) i podmiotami Grupy BNG



Wymagania:


  • Chęć rozpoczęcia stażu od zaraz :)
  • Motywacja i chęć rozwoju w obszarze payroll - absolutnie gwarantujemy pogłębienie tej chęci!
  • Wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie - to tak jak i u nas ;)
  • Uważność, dokładność i rzetelność
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego (łącznie mówimy w 18 językach);
  • Studia w trybie zaocznym lub już ukończone (chcielibyśmy byś był z nami 5 dni w tygodniu :) )
  • Perfekcyjna znajomośc języka polskiego 



Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV. #aplikuj


Dziękujemy i do zobaczenia!