Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Junior UX Designer

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy Spółka z o.o. (BNG) - niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG zatrudnia już ponad 270 pracowników w ośmiu podmiotach wchodzących w skład platformy. Poza Spacecamp, w skład BNG wchodzą:

Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce),
Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce),
New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe),
Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel),
8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital),
Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego),
Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).

BNG pełni funkcję międzynarodowych hubów dla wielu klientów (m.in. Coty, Bayer, Lindt, P&G), w swoim portfolio ma ponad 20 dużych klientów, którzy powierzyli jej regularną obsługę. Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Dowiedz się więcej: 

https://www.brandnewgalaxy.com
http://spacecampx.com
  

Przed Tobą

Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyć projekty wymagające wsparcia UX, tworzyć rekomendacje i wyznaczać kierunki w projektach dla lokalnych i globalnych marek.


Oczekiwania

Jeśli:


internet jest Twoim naturalnym środowiskiem, z którego nie tylko korzystasz, ale jesteś go ciekawa /-y i lubisz być na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w digitalu,


interesuje Cię dziedzina User Experience (standardy i trendy) i chcesz poszerzać swoją wiedzę teoretyczną i merytoryczną,


masz praktyczne doświadczenie w digitalu (umiejętność posługiwania się Google Analitics i innymi narzędziami analitycznymi mile widziane!),


płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (pożądany poziom - proficiency),


masz doświadczenie w projektowaniu architektur informacji i prototypowaniu,


jesteś osoba otwartą i szybko się uczysz,


umiesz precyzyjnie formułować swoje myśli i wnioski, co przekłada się na umiejętność formułowania pytań i odwagę by je zadać,


potrafisz myśleć krytycznie i przykładasz uwagę do detali,


jesteś osobą kreatywną i lubisz pracować w zespole



- to super !: )



Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i portfolio.
Dziękujemy i do zobaczenia!