Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Community Manager

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.
Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy Spółka z o.o. (BNG) - niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG zatrudnia już ponad 270 pracowników w ośmiu podmiotach wchodzących w skład platformy. Poza Spacecamp, w skład BNG wchodzą: 


Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce),
Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce),
New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe),
Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel),
8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital),
Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego),
Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR). 


BNG pełni funkcję międzynarodowych hubów dla wielu klientów (m.in. Coty, Bayer, Lindt, P&G), w swoim portfolio ma ponad 20 dużych klientów, którzy powierzyli jej regularną obsługę. Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie. 


Dowiedz się więcej:
https://www.brandnewgalaxy.com 
http://spacecampx.com 



Przed Tobą 


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za zarządzanie społecznością skupioną wokół marek oraz koordynowanie, zarządzanie i monitorowanie komunikacji klienta w social media. Dodatkowo do Twoich obowiązków będzie należało analizowanie danych i przygotowywanie raportów z działań w mediach społecznościowych. 



Wymagania 


Jeśli: 


● masz doświadczenie w zarządzaniu społecznością, 

● doskonale znasz media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, Instagram, Youtube i inne, 

● umiesz myśleć analitycznie i posługiwać się narzędziami, takimi jak Sotrender, Brand24, Google Analytics, 

● interesują Cię nowe technologie, 

● jesteś osobą kreatywną, umiesz tworzyć atrakcyjny content i generować interakcje, 

● potrafisz tworzyć kreatywne i poprawne językowo wypowiedzi, dostosowane do wizerunku marki, 

● jesteś osobą dynamiczną, świetnie organizujesz sobie pracę i umiesz podejmować działania pod presją czasu, 

● masz wykształcenie z zakresu marketingu, PR, dziennikarstwa, socjologii

- to super! 



Oferujemy 


● pracę w międzynarodowym środowisku dla znanych i lubianych marek o globalnym zasięgu,

● unikalną okazję do prowadzenia ciekawych projektów dla największych klientów na rynku,

● codzienne wyzwania i brak rutyny,

● długoterminową współpracę,

● doskonałe warunki do rozwoju zainteresowań zawodowych i podnoszenia kwalifikacji,



Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV.

Dziękujemy i do zobaczenia!