Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Specjalista SEO

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy 


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. W skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja, budująca pozycję marek w przestrzeni E-commerce, Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, New Gravity – software house wspierający branżę handlową, tworzący innowacyjne rozwiązania technologiczne dla sprzedaży on-line i off-line, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nimi, Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce, Stratosfera - firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon - agencja konsultingowa w obszarze HR. 


Dowiedz się więcej:
Spacecamp - http://spacecampx.com  
BNG https://www.brandnewgalaxy.com  


Przed Tobą

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: 


przygotowywanie strategii SEO dla stron internetowych,
realizację audytów SEO oraz keywords research dla serwisów na rynkach lokalnych, regionalnych i globalnych,
tworzenie dashboardów w Google Data Studio,
przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji treści,
codzienne wsparcie różnych zespołów w realizowanych projektach internetowych.


Wymagania

Jeśli:

posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w domu mediowym, agencji interaktywnej lub po stronie Klienta),
biegle posługujesz się narzędziami Google’a (Analytics, Search Console, Data Studio) i/lub Adobe Analytics,
posiadasz praktyczną znajomość Google Optimize / Adobe Target (mile widziane),
płynnie posługujesz się językiem angielskim,
jesteś gotów/-a pracować na full time, part time lub zdalnie (możliwa także współpraca projektowa)

- to super!


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny* 


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!