Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Specjalista SEO

Firma:
Spacecamp
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy


Nazywamy się Spacecamp i jesteśmy agencją digitalową. Łączymy kreatywność, myślenie strategiczne, design i technologię, tworząc przestrzenie i sytuacje, w których marki spotykają się z konsumentami. Przygotowujemy kompleksowe strategie działań w digitalu, rekomendacje UX, projektujemy serwisy internetowe i aplikacje. Tworzymy kampanie reklamowe w internecie i poza nim. Przygotowujemy globalne i regionalne toolkity i wspieramy ich lokalizacje na poszczególnych rynkach. Jesteśmy zgranym zespołem utalentowanych ludzi, którzy mają duże doświadczenie i unikalne know-how, zdobyte w pracy z klientami i agencjami z Paryża, Genewy, Nowego Jorku czy Dubaju. Pracujemy na globalnych i regionalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek.

Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy Spółka (BNG) - niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

Dowiedz się więcej:
https://www.brandnewgalaxy.com  
http://spacecampx.com  


Przed Tobą


  • zadania na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym,
  • zapewnianie specjalistycznej wiedzy SEO onsite i offsite,
  • rekomendowanie klientom rozwiązań, które przyczynią się do osiągania wysokiego ruchu organicznego,
  • przygotowanie i prezentacja strategii SEO dla klientów agencji,
  • wykonywanie audytów serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek,
  • tworzenie cyklicznych raportów orazanaliz konkurencji, linkowania itp.,
  • przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji treści,
  • codzienne wsparcie różnych zespołów w realizowanych projektach internetowych,
  • kontakt z klientem i uczestnictwo w spotkaniach,
  • tworzenie strategii linkbuilding,
  • tworzenie dashboardów w Google Data Studio.


Wymagania 


Jeśli:

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w domu mediowym, agencji interaktywnej lub agencji SEO/SEM (warunek konieczny!),
  • posiadasz dobre zrozumienie zasad SEO rynku lokalnego, regionalnego i globalnego,
  • biegle posługujesz się narzędziami Google’a (Analytics, Search Console, Data Studio), SEO (Adhrefs, MOZ, SEMrush), Adobe (Experience),
  • posiadasz praktyczną znajomość Google Optimize / Adobe Target (mile widziane),
  • posiadasz wiedzę z zakresu debugowania HTML, JavaScript i CSS,
  • jesteś na bieżąco z trendami, narzędziami i metodami pracy w obszarze digital,
  • umiesz pracować z dużą ilością danych i poddawać je analizie,
  • umiesz ciekawie opowiadać o swojej pracy i proponowanych przez siebie rozwiązaniach odbiorcom o różnym poziomie wiedzy i kompetencji,
  • płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (pożądany poziom - proficiency),
  • jesteś gotowy/-a pracować na full time, part time lub zdalnie (możliwa także współpraca projektowa), 

- to super!


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV.

Dziękujemy i do zobaczenia!