Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Junior E-commerce Strategy Planner

Firma:
Pathfinder 23
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy 


Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest kompleksowe budowanie obecności marek w środowisku E-commerce. Koncentrujemy się na wykorzystaniu kreatywności, technologii oraz wiedzy o platformach E-commerce, aby tworzyć angażujące doświadczenia oraz skuteczne scenariusze zakupowe, które odpowiadają potrzebom współczesnych konsumentów.

Obecnie, w PF23 realizujemy projekty dla światowych liderów, z takich branż jak FMCG, OTC, czy Industry oraz kategorii takich jak Beauty, Baby Care czy Pharma. Naszych klientów obsługujemy na poziomie globalnym, regionalnym oraz lokalnym i współpracujemy przy tym z większością największych platform
E-commerce na świecie.

Zespół PF23 tworzą eksperci z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży
E-commerce oraz najbardziej utalentowani ludzie na rynku. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt z zakresu E-commerce oraz pomagać realizować wszelkie wyzwania E-biznesowe naszych Klientów.

Przed Tobą

Jako Junior E-commerce Strategy Planner, będziesz odpowiedzialny za tworzenie Strategii, które pomogą budować sprzedaż marki w obszarze sklepów E-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem Strategii aktywacji. Twoim głównym zadaniem będzie planowanie kampanii aktywacyjnych oraz mediów w obszarze platform E-commerce, a także monitorowanie ich efektywności oraz ciągła optymalizacja.

Jeżeli chcesz


• Planować kompleksową, długoterminową strategię E-commerce zakładającą budowę obecności marek od podstaw, ich stały rozwój, a także realizację kluczowych wyzwań biznesowych

• Planować kampanie aktywacyjne oraz media w obszarze E-commerce oraz środowisku Digital prowadzącym do E-commerce

• Nadzorować produkcję kreacji aktywacyjnych (np. bannerów, landing page, newsletterów, etc.) oraz ich zgodność z założeniami strategicznymi

• Analizować dane efektywności kampanii oraz wyciągać na ich podstawie wnioski i rekomendacje dotyczące optymalizacji działań aktywacyjnych

• Obserwować i analizować trendy E-commerce oraz zachowania shopperów na całym świecie, w celu przekształcenia ich w konkretne rozwiązania i praktyczne insighty

• Identyfikować oraz interpretować kluczowe wyzwania klienta

• Budować w agencji wiedzę na temat branży FMCG, OTC, czy Industry, a także Shoppera, w kategoriach takich jak takich jak Beauty, Baby Care czy Pharma

• Rekomendować innowacyjne rozwiązania, które pomogą dalej rozwijać E-biznes klienta
• I przede wszystkim… rozwijać się jako ekspert od budowania obecności marki w E-commerce

A przy tym

• Masz przynajmniej rok doświadczenia w pracy w dziale Strategii (preferowane), Trade Marketing, Agencji Mediowej lub Agencji Badawczej

• Masz doświadczenie w pracy na poziomie globalnym lub regionalnym oraz z klientami z branży FMCG / OTC / Industry

• Znasz podstawy Shopper Communication

• Nie boisz się liczb! Będą podstawą Twojej pracy

• Biegle posługujesz się językiem angielskim

• Interesujesz się światem innowacji w Digitalu i chcesz rozwijać się w kierunku E-commerce

• Lubisz współpracować z działami Design, Strategii i Client Service

• Potrafisz tworzyć prezentacje i prezentować je przed Klientem

• Jesteś świetnie zorganizowany/-a i uważny/-a,

• Cechuje Cie dbalość o szczegóły

• Lubisz pracować w zespole

• a w pracy najbardziej cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele

to super :) 


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny* 


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.




Dziękujemy i do zobaczenia!