Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Account Executive

Firma:
Pathfinder 23
Lokalizacja:
Poznań

Opis firmy: 


Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest budowanie pozycji marek w przestrzeni E-commerce. Koncentrujemy się na tworzeniu najwyższej jakości doświadczenia z marką, które jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Staramy się łączyć sztukę z nauką. Wykorzystujemy potencjał kreatywny i technologiczny, aby projektować i wdrażać najbardziej efektywne scenariusze ścieżek zakupowych. Nasz Zespół posiada unikatowe doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów E-commerce w regionach EMEA, NA i LATAM. Mieliśmy okazję współpracować z ponad pięćdziesięcioma topowymi markami i ponad trzystoma E-retailerami w skali globalnej. Naszym Klientom oferujemy jedyną w swoim rodzaju syntezę kompetencji E-commerce, opartą o ponad 15 lat doświadczenia.

PF23 jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz PF23, w skład grupy wchodzą m.in: Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.


Przed Tobą:


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów, których celem jest budowanie marek w obszarze E-commerce. Kluczowe elementy projektów to planowanie i realizacja kampanii E-commerce, współpraca z E-sklepami, tworzenie, wdrażanie i analiza efektywności narzędzi wpierających E-commerce. Projekty będą realizowane dla klientów globalnych, na jednym lub kilku wybranych rynkach.



Wymagania:


Jeśli:

posiadasz około roczne doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych w agencji reklamowej lub interaktywnej (np. kampanie bannerowe, aktywacje w social media),

językiem angielskim posługujesz się na poziomie minimum B2 (obowiązkowo – codzienny kontakt z międzynarodowym Klientem),

czujesz się mocny/-a w koordynowaniu, organizowaniu, tworzeniu harmonogramów i działaniu zgodnie z nimi,

interesujesz się światem nowych mediów i chcesz rozwijać się w kierunku E-commerce,

lubisz współpracować z działami Designu, Strategii i Produkcji,

odpowiedzialność Cię motywuje, a nie przeraża,

jesteś świetnie zorganizowany/-a, chaos w Twoich rękach układa się w logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy,

cechuje Cię dbałość o szczegóły, uważność i staranność,

potrafisz budować partnerską relację, nie tylko z klientami,

w pracy najbardziej cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele,


- to super! :)



Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*


*Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



Dziękujemy i do zobaczenia!