Zamknij

Oferta pracy

Zamknij

Collections & Cash Flow Specialist

Firma:
BNG Business Services
Lokalizacja:
Warszawa

Opis firmy  


Brand New Galaxy (BNG), to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

W skład platformy wchodzą:


  • Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce),
  • Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce),
  • Spacecamp (agencja digitalowa),
  • Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel),
  • Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego),
  • New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe)
  • Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR),
  • Robonauts Pictires (studio produkcyjne),
  • BNG Business Services (Legal, Finance, Payroll & Administation), 
  • BNG HQ (Warszawa),
  • BNG WE (Amsterdam),
  • BNG MEA (Dubaj).


www.brandnewgalaxy.com


Przed Tobą

Osoba na tym stanowisku ma szansę rozwijać swoje kompetencje w obszarze nowopowstającej funkcji Treasury w BNG Business Services w biurze w Warszawie.
Do zakresu prac należeć będą m.in.:

  • przegląd rozrachunków i identyfikacja przeterminowanych należności,
  • inicjowanie odpowiednich kroków w celu redukcji DSO oraz poprawienia cash flow,
  • aktywne i terminowe rozwiązywanie otwartych kwestii związanych z przeterminowanymi należnościami,
  • komunikowanie i rozwiązywanie kwestii problematycznych należności z działem księgowości oraz sprzedaży,
  • prowadzenie dokumentacji przeterminowanych należności,
  • przygotowanie i dystrybucja miesięcznych raportów wiekowania należności,
  • koordynacja oraz administrowanie miesięcznymi monitami należności,
  • prognozowanie zapotrzebowania na środki pieniężne (w tym faktoring oraz kredyt obrotowy),
  • weryfikacja/potwierdzenie transakcji rynku finansowego zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • przygotowanie raportów miesięcznych oraz kwot rezerw do zaksięgowania w odniesieniu do przychodów z odsetek oraz wycen instrumentów zabezpieczeń,
  • wsparcie zespołu w optymalizacji i automatyzacji procesów Treasury.


Wymagania


Jeśli:

  • masz 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • posiadasz wyższe wykształcenie z zakresu finansów, rachunkowości, bankowości,
  • płynnie mówisz i piszesz po angielsku,
  • swobodnie korzystasz z pakietu MS Office, w tym bardzo dobrze znasz MS Excel,
  • jesteś osobą dociekliwą, potrafisz identyfikować przyczyny i konsekwencje zdarzeń biznesowych,
  • cechuje Cię dokładność i skrupulatność,
  • lubisz współpracować, a jednocześnie jesteś samodzielny/-na i odpowiedzialny/-na,
  • posiadasz wysokie zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

- to super! :)


Oferujemy

  • Możliwość uczestniczenia w projektowaniu / tworzeniu funkcji Treasury w międzynarodowej grupie w dynamicznie rozwijającej się branży,
  • Szansę na weryfikację proponowanych przez siebie rozwiązań w praktyce, wsparcie w rozwoju samodzielności oraz podejmowania inicjatywy.


Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV!
Dziękujemy i do zobaczenia!